Call Center Uygulamaları

Kaly Bilişim, sunduğu tümleşik haberleşme çözümlerini yerli call center uygulamalarıyla entegre şekilde müşterilerinin iletişim altyapısını en yüksek verimle kurmaktadır. Tegsoft®, uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiği bilgi birikim ve deneyimlerini, tamamen Türk mühendisliği ile geliştirmiş olduğu çağrı merkezi ürünü TegsoftCC’de birleştirmiştir. Gelişmiş call center uygulamasıyla;

  • Tamamen Web tabanlı Takım bazlı Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Web tabanlı Müşteri Temsilcisi arabirimleri; Tek ekrandan Inbound (Gelen Çağrı), Outbound (Giden Çağrı), web-chat, email çağrısı karşılama
  • Uzak Müşteri Temsilcisi desteği ile evden çalışma imkanı
  • Free-seating, Müşteri Temsilcilerinin farklı yerlerde oturması imkanı (Müşteri Temsilcisi bazında rapor takibi etkilenmez)
  • Sebepleri ile Müşteri Temsilcisi mola takibi
  • Gelişmiş CRM özellikleri
  • Proje / Müşteri bazlı karşılama ve Kuyruk yönetimi
  • Supervisor / Takım lideri tanımlama ve yönetimi
  • Anlık ve Tarih aralığında yetki tabanlı raporlar
  • Web tabanlı ses kayıt bulma, dinleme ve arşivleme
  • Preview, Progressive Dış Arama Modülleri ile otomatik dış arama kampanyaları gerçekleştirme
  • Talep ve Şikayet Yönetimi Modülü
  • TTS (Text to Speech) Entegrasyonu
  • Otomatik Anket uygulaması
  • Programlanabilir IVR
  • Şikayet Yönetimi, Kaynak Yönetimi gibi çeşitli uygulamaların entegrasynunu gerçekleştirebilirsiniz.